Meyra 😳😳😳 Lala Hanım var acilde bir kez muayene etmişti bebeğimi oda iyi ama biraz zor anlaşmak 🤷🏼♀️ Bir de Fahrettin Hocaya gitmiştim pek memnun kalmadım 🤷🏼♀️👎🏻 Necip Hocanın da çok hastası oluyor ben de cuma günü gidecektim ona randevu alırım Yaşar Hoca gittiyse 😔