Ben daha önce bindiğimde hep tektim ve direkt olarak gitmiştim. Şimdi bebeğim uçağa biniceğimiz gün tam 18 aylık olucak ve Şırnak’tan Ankara’ya ordan da Hatay’a aktarmalı uçucaz.
Öncelikle yanıma mama falan almamda sıkıntı yokmuş sanırım ama bu X-Ray cihazından geçerken kızımın küpeleri var ve sorun olur mu çıkarmalı mıyım? İkinci sorum da ilk uçaktan indikten sonra aynı firma olduğu için valizleri almıyoruz sanırım (?) 🤦🏼♀️ ama 2. uçak için check in yapıyo muyuz?
Son sorum da sizce ne tür oyuncaklar alabilirim yanıma önerileriniz varsa alırım 🌼