Kızlar merhaba bebeğim 13,5 aylık aşı oldu 3 gün ondan huysuz dedik şimdi aşı etkisi gitti düzenli uykuları olan bebeğim uykuyu reddediyor gündüzleri güzel uyurdu bir saat uyutmak için uğraşıyorum yarım saat uyuyup kalkıyor gözlerinden uyku akıyor ama bağrış çağrış uyuyor çok sıkıntılı gece de öyle sürekli gözü kapalı beşikte bir o yana bir bu yana mızır mızır uyku kalmadı sizce bu atak olabilir mi şu an patlayan ve patlamak üzere olan dişi de görünürde yok bilemedim nasıl geçer bu 😞