Merhaba bebeğim evde bezi bıraktı sıkıntı yok şükür kendi söylüyor ben hatırlatıyorum bu şekilde ilerliyoruz. Fakat dışarıda asla yapmıyor. Çişim var diyor hadi yapalım diyorum yok yok diyo ama eminim var ısrarla yapmıyor tutuyor belli bi zaman sonrada altına yapıyor. Hadi parkta çarşıda mahremiyetten dolayı gizli bi alan olsasa çekinmesini anlıyorum ama petrolde avm de wc ye de yapmıyor. Sorum şu dışarıda siz nasıl yaptınız. Bu kadar ilerlemişken dışarda bez takmayı asla istemiyorum bana verebileceğiniz öneriniz var mı?