utkummm merhaba benim oğlumda yeni 5 aylık oldu. Geçenlerde kaka yaptığında yeşildi ben de korktum ama biraz araştırdım. 4.aydan itibaren safra salgısı arttığı için yeşil olurmuş. Tabi siz yine takipli olun ateş vs başka bir problemi yoksa korkmanıza gerek yok. Ayrıca eğer anne sütü alıyorsa bazen ön süt denilen kısım içildiğinde de yeşil kaka oluyormuş :)