Bir hastanenin en fazla ne kadar kötü muamelesi olabilirse gördüm diyebilirim,3 cm açıklıkla yatış yapıldı 12 saat suni sancımın sonunda doğum yapabildim ama 12 saat boyunca doğum yapana kadar çektiğim sancıyla bağırdığım için yemediğim azar kalmadı hemşireler ayrı doktorlar ayrı bir doktor gelip açılman 7 cm oldu çok güzel diyor öbür arkadaki asistanlar kaş göz işaretiyle birbirine doktoru yalanlıyor ve siz o sancılı halinizle kime inanacağınızı şaşırıyorsunuz anlayış sıfır,doğumdan sonra servise çıktığımda dikişlerimden dolayı çok sancılıydım bebeğimi emzirirken tuvalete çıkarken bile ağlıyordum günde 5 defa ağrı kesici içerek bebeğim için ayakta duruyordum bebeğim emmiyordu artık sarılık olacaktı gece 9 a doğru hemşirelerden yardım istedik bebeğin emmediğini emzirme polikliniğinden ya da birilerinden yardım istediğimizi söyledik ama çok yoğun olduklarını geleceklerini söylediler bizi başlarından sağdılar ve o gece asla gelmediler yardımcı olmadılar mecburen mama vermek zorunda kaldık gece annem mamayı şırıngayla vermek için şırınga istedi bir kere sorgulamadılar ortalık yerde bırakma diye uyardı bizimle ilgilenen hemşire hatta gelelim asıl meseleye sabah nöbeti devralacak hemşire odadan çıkarken mama kabını gördü ve bize bu ne neden verdiniz yasak doktordan izin almalıydınız diye tekrar azarladı bız de yardım istediğmizi ama kimsenşn bize yardım etmediğini söyledik bebeğimin sarılık olmasından önemli değil hiçbir şey o hemşire gece hemşirelerine söylemiş olacak ki nöbetçi hemşire hemen yanımıza geldi ve yüzümüze bakarak yalan söylemeye başladı ben kaç defa yanınıza geldim siz hatırlamıyorsunuz diyerek bizi salak yerine koydu ve bize emzirme için akıl vermeye çalıştı bir de ben dikişlerimden dolayı tuvaletime çıkamadığım için annem şurup rica etti onu bile getirmediler 4 saatin sonunda acıyla ağlayarak yanlarına gittim artık verin dayanamıyorum diye öyle anca verdiler getirmeyi unutmuşlar biz zannediyoruz ki vakti var getirecekler demem o ki sizin çektiğiniz acı sancı sıkıntı asla umurlarında olmuyor keyifleri hiç bozulmasın istiyorlar 3 gün boyunca çektiğimiz eziyeti ben bilirim kesinlikle önermiyorum yönetim tamamen değişmeli kadın oğum kadar hassas bir alanın böyle para yatırılmış bir hastanenin içindeki hizmet korkunç canına saygısı olan uzak durmalı