Bebeğim bir aylık oldu kızlar gece emzirmek için uyandırmıyorum acıkınca kendi uyanıyor. Çünkü gündüz uykusu sıfır. Gündüz tüm gün emiyor. 1 saat emmeden durursa iyi. Bende bari gece uyusun zaten gün boyu çok emdi diye uyandırmıyorum gece 3-4 saat uyuyor. Emip tekrar uyuyor. 1 aylık oldu ama 2 haftalık olduğundan beri uyandırmıyorum hem gündüz uyuşmadığı için hemde sarılık tehlikesini atlattığı için çok şükür