6 aya az kaldı 5.5 aydan beri el gıda tadımları yaptım ve tadım surecı artık bence bitti ama şimdi ne yapacagımı bilmiyorum 3 öğün mü vereyim yoksa sadece kahvaltı çorba meyve mi ilerleyim şaştım kaldım sürekli tarif araştırıyorum kafayı yememe az kaldı 😂 geceleri emziriyorum gun içi sütüm çok olmuyor geceye yetiyor ikizler bu arada gun içinde 3 defa da mama veriyorum sabah öğlen akşam olacak şekilde