Nonames05 Bebeğim 42 günlük mama ile beslendiği için ara ara gaz sancıları tutuyor ½ saat mız mız olabiliyor gün içinde ama son 3 gündür sanki gaz dısında kucakta durmak istiyor mız mızlık yapıyor uykuya geç dalıyor Normal mi bu süreç Bebeğimi tek bakıyorum Kucağa fazla alışmasını da istemiyorum hiç iş yapamam…(
yldrm12 Nonames05 bacım konudan bağımsız uyuduğu zaman kesintisiz kaç saat uyuyor? Benimki gece 4 saat uyuyor ama normal mi merak ediyorum
ayisit Daha bebeğiniz çok küçük annesini istiyor doğal olarak ilk 3 ay bol bol kucaklayın bence, ev işleri bebeğinizden daha önemli değil ☺️ uyuduğu zaman veya slingte taşıyarak işlerinizi yapmanız daha rahat olur sizin için
neslihanca İlk 3 ayda bebek kendini hala anne karnında zannediyor o yüzden bu dünyaya ayak uydurması çok zor oluyor. Benim oğlum da öyleydi geceleri özellikle perişan oluyordum artık uykusuzluk huysuzluk her şey vardı. Ben kucağımda büyüttüm üç ay evet sürekli kucakta olduğu için hiçbir şey yapılmıyor doğru düzgün ama 4. Aya girdiğinde her şey düzene girdi şu an 8 aylık ve gayet rahatm kucağa ihtiyaç duymuyor artık bence siz de şu an için kucağınızda büyütün mahrum etmeyin
svnc94 Benimde 37 günlük kızım. Hem meme hem mama besliyorum. Bazen gaz sancısı oluyor ama çıkarana kadar uğraşıyorım. Onun dışında kucapa alışsa bile en fazla 1 yıl. Duracak sonra istesekde durmuycaklar zaman geçiyor alışırsa alışsın. Bu arada uyku konusunda Benimkide özellikle gündüz çok uyumuyor. 4 5 saat uyanık kaldığı bile oluyor.