rojem bence bunun doğru zamanını sen bilmelisin, sen nasıl uygun görüyorsan doğrusu odur. benim bebeğim kolikti çok zor bir bebekti 1 buçuk aylıkken anakucağı almıştım ama daha önce de alıp kullansam olurmış. kolik olduğu için aşırı gaz oluyordu ne yapsak geçmiyordu, ana kucağının titreşim modu bizde çooook büyük kolaylık olmuştu.