meryem4141 evet maalesef biz 2 sene önce bile çok fazla paraya alıyorduk şimdi muhtemelen daha fazladır :( özel mama olduğu için o kadar maliyetliymiş o zaman eczacımız öyle söylemişti, ve ekonomik boyu da yok… fiyatı makul mu yoksa fazla midir bilemiyorum ama evolvia AR, bebekse gold AR , hipp AR var diye biliyorum. hippte pahalıdır o aptamile göre normal mamasıda pahalı 🫢