ayisigi06
Uğur marka, üç çekmeceli derin dondurucu kullanıyorum. Çekmeceli almanızı öneririm, sandık tiplide düzen sorunu oluyor karışıklık oluyor. Ben çok difriz kullanan bir insan değilim ama buzdolabımın difrizide yeterli değildi, o yüzden üç çekmeceli tercih ettim. Memnunum.