fcanan ilk dişte benimkinin ateşi çok çıkmıştı korktum doktora gittik tahliller yapıldı bişey çıkmadı doktor iki gün sürer ateş demişti koltuk altından ölçün dijitallerde fark eder dedi aşırı huysuzdu hiç uyuyamıyordu hep kucakta ten teması istiyordu yemek yemiyodu ağlıyodu hep. Calpol verebilirsiniz dedi duş aldırıyordum ayaklarına limonlu su sürdüm çoraplarını batırdım limon suyuna öyle giydirdim o şekilde geçirdik. Diş için jeller var yada tetagil toz var spreyler falan onlardan kullandık dolaptan soğuk havuç salata verebilirsiniz dişlerine iyi gelir demişti doktorumuz ama hiç bi şekilde yemek yemediği için onlarıda kabul etmiyordu. Diğer dişlerde çok ateş yapmadı daha rahat ettik ama huysuzluk ağlaması falan olmuştu