Merhaba sevgili anneler bebeğim 19 aylık desteksiz olarak yürümeye başladı 3. 4 gündür. Öncesinde kokuyordu elimizi bırakmaya tutunarak yürüyordu. Gelişimsel hiç bir sıkıntısı Yok boy kilo olarak oldukça iyi. Fakat yürümeye başladığından beri ellerini beline götürüyor. Beli ağrıyor olabilir mi. Böyle bir durum yaşayan anneler varsa bilgi verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler 🌸