Tuta Merhaba arkadaşlar 11 aylık bebeğim çok iştahsız ek gıda yemiyor ağzını dahi açmıyor ne yapmamı önerirsiniz?
miniksercedefne Tuta her öğün hazırlayın birlikte sofraya oturun önüne minik parçalar halinde yemek koyun kendi oynayıp yer belki.havalar çok sıcak olduğu için yada dış çıkarma sürecinde de bebekler yemek yemez. İştah açıcı bir şey yok maalesef