zeytinim_20 aslında nankörlük demeyelim de senin yaptığın iyilikleri görevin olarak gören küçük çapta ki insan varlıkları diyelim, senin verdiğin değeri anlamaları için değer vermemen gerekiyor 🤙🏻 yoksa nankörlük görmeye devam edeceksin, çek elini eteğini kendin için yaşa. Kahve içer misin diye sorma kalk kendine kahveni yap sonra içersen sana da yaparım de (sanki sonradan aklına gelmiş gibi) yemek yap önüne indirme aç mısın diye sor 3 saniye içinde cevap vermezse kalk yemeğini ye gibi gibi.
Kocanın kıyafetleri dolapta ütülü durmasın, ütülü durunca makineden öyle çıktı sanıyorlar yaptığın ütünün kıymetini bilmiyorlar emin olabilirsin. Bi yere giderken de onun kıyafetini em son ütüle saçını mı yapacaksın aç müziğini yap eğlenerek acele edip kimseye yetişmeye çalışma, emin ol 10 dakikada hazırlanınca helal olsun 10 dakikada hazırlandı demiyor 9. Dakikasında kapıya geçip laf ediyor ama 1 saatte hazırlanırsan 50. Dakikada isyan ediyor arada ki fark ne yine isyan edecek diyorsan arada ki fark kendine ayırdığın fazladan 40 dakika. Gittiğin yere gözünde rimel olmadan gidince (sende doğumdan sonra iyice saldın) oluyor ama o 50 dakikada hazırlandığın gün (sende bi güzelleştin) oluyor. KENDİNİ SEV