benım oglusumda 7 aylık 16 gunluk cok sıcak kanlı herkeze gulup gıdıyor onlara ama benı ve babasını cok ıyı bılıyor ben bıyere gıdnce huzursuzluk yapıo anne dıye aglıyo agladıgında sadce bnde sakınlesıyo benı gorunce bırden cok mutlu oluyo bence her cocuk annesını bılır cunku kokumuzu bılıyor