Vurma, ısırma huylarını maalesef tek bir davranışla bile benimseyebiliyorlar bebeler. Evimizde iki kedimiz var bir gün bahçede yemek yerken dedesi kedileri kovaladı su attı biraz ses yükseltti o günden beri evdeki kediler dahil o hareketleri yapıyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ vurma, ısırma eylemlerine sakın bir kere bile gülmeyin, başkasıda gülmesin. Ellerini sakince tutup izin vermeyin vurmasına. Buna izin veremem, yaptığın yanlış deyin her seferinde. Enerjisini başka yöne çekin bana vurmana izin vermem ama bu yastığa vurabilirsin gibi. Cici yaptırtın bol bol size vurmak için yaklaşınca aaa cici mi yapıcaktın deyin. Biz faydasını gördük hiç bu tür huyları yok ama yakın arkadaşımın oğlu ısırdı bir iki kere bizim kızı oda öğrenicek inşallah. Babası bir kere anneni ısıralım hadi diye şakalalmışlar öylece yer etmiş. 22 aylığız