alchn Kaynanam diyor ki su ver susuz kalır diyorum anne sütü ile alır yok ver biz verirdik 1 2 cay kaşığı kadar senin 45 günlük veririlir ama önerilmiyor da 6 aya kadar eskiden verilirdi yok daha sağlıklı ben hepsine verdim falan peki sizler verdiniz mi
Sblsrgnsn alchn sadece emiyorsa gerk yok su ihtiyacını sutten karsilar ama mamayla besleneniyorsa az bisey verseniz iyi. Olur
Deletedmom413 alchn 1 kez tadina baktirdiysaniz vermelisiniz susar ozaman susuz kalir Tadina bakmadiysa 4 ay vermeye gerek duyulmuyor Ben veriyorum ilk gunden beri
Deletedmom413 alchn Tadina baktirdiysan ver canim Ihtiyac duyarmis 1 kez bile icmişse Sudanda zarar gelmez Kaynatip ilit Normal su verme
Deletedmom413 alchn Sen bilirsin canim 3 ay 5 gunluguz 1 gunlukten beri veriyorum hatta bazen unutuyorum arasi uzuyor verme suresinin verdigimde susuzluktan kana kana iciyor resmen :)
Adaveannesi alchn benim doktorum erksiden vermeyin diyorduk ama çocuklarda böbrek hastalıkları çıkmaya başladı bu yüzden 1-2 çay kaşığı verebilirsiniz dedi. 1 aylığı tamammladığımızda şuan 3 aylığız suyu seviyorsa biraz daha verr demişti.
Defnedilan34 alchn benim bebeğim 2 aylık 20 günlükken mama yemeye basladik o gün bu gündür hergun 30 cc veriyorum
Sevde2511 alchn canım benimde 2 aylık olacağız zemzem suyu vardı ondan veriyorum her gün 2 kaşık tek 40 dan sonra vermeye başladım ben anne sütü de yeterlidir ama ben vermeyi tercih ettim 🤗🌸
kokusudalin Ben veriyorum 2 aylik 25 cc kadar içiyor. Ama mama ve anne sutuyle besleniyor. Ishal oldu daha sık vermeye başladım sivi kaybi var diye. Doktor da ayni şekilde devam etmemi söyledi. Bende suyun zarari olduğunu düşünmüyorum. Kaynat sogut ver.
Farahzeynep alchn ek gıdaya başlayana kadar vermedim, mama içtiği halde. 3 doktor ile görüştüm mama da su ile hazırlanıyor, su ile gereksiz midesini doldurmayın dediler. 5.5 aylıkken ek gıdaya başladık, o zamanda su vermeye başladım
Tosbigim alchn banada ver dediler onlar ver dediler diye vermedimde daha sonra 2 3 kere verdim 4 aylık
Akcaninannesi Kızım 4 aylık bende veriyorum 40ı çıktıktan sonra vermeye başladım meme mama şeklinde besleniyor şu an doktorumuz da verebilirsin demşti kaynatıp ılıtıp veriyorum