Kızlar merhaba benim geçen haziranin ilk haftası reglim bitti ne zaman oldum hatırlamıyorum ama ortalama 7 8 gün oluyor buda mayısın son haftası regl oldum demek ama şuan 28 Haziran yani ayın sonlarına henüz regl olmadım 2 türlü korunuyorduk hepm przvt hemde geri çekilme yinede korkuyorum hamile olmaktan acaba sezeryan olunca düzensizlik oluyor mu yoksa test yapmalıyım mı