Tosbikkkk Dün koşarak eczaneye gittim Verdiğim paraya içim ağladı resmen bu ne ya Tek 1 tane hap neden bu kadar pahalı Ve yüzde kaç koruma sağlıyor?
Minel-inannesi Tosbikkkk alindigi saate gore koruma olasiligi düşüyor. Ama bi bebenin aylik bez mama kiyafet masrafi bile 500ü kaca katliyo diye dusununce bi yerde goze görünmüyor mecburen🤷
minnik Tosbikkkk bu gidişle devlet politikası nüfusu arttırmaya yönelik olursa -ki açıkladılar- o ilacı da bulamayız
denizdgr Tosbikkkk ayy ne saçma ya ne kadar pahalı bizimde burda 3 € Türkiye iyice abartı ama gerçekten yani herşey çok pahalı nasıl gitceksek bu yaz bielmiyorum gezmekten korkar oldum
lohusaserbeti Aynen millete korunsaydın yapmasaydın diye ahlak bekçiliği yapanlar hayrına alsın versin o zaman 😡