SweetMom__ ben destek aldım hemde en iyisinden. İnan bir şey yaptıkları yok. Süt arttırıcı gıdaları söyleyip 3 saatte bir sağım diyor. Bebek emiyorsa önce emzirip sonra sağım yap diyor. Bu kadar. Baska hiç bir şey yapmadan haksız kazanc sağlıyolar. İnsanların hassas zamanında bir umut ederek kendinden kısarak verdikleri paraların karsılıgı cidden hiç yok. Ama bu hanımın bebegi daha cok kücük uğraşırsa emebilir. Yürüyerek, sallanan koltukta emzirmek bize iyi gelmisti