hanimefendii ben skiphop almıştım, en küçük boyunu. Aldığım zaman bu kadar pahalı değildi tabii. İçine bir takım kıyafet, suluk, ıslak mendil rahatça sığdırıyordum. Uğur böceği desenliydi, tatlı bir tipi vardı yani.
Siz lcw veya yurtdışı sitelerine bakabilirsiniz. Temu’da çok tatlı çantalar var mesela.🫶