mrvfdn bebeğim yeni doğdu oldum bebeğim 3 aylıkken yine peydah etti şimdi 7 aylık zıkkım nerden geçtiyse yine peydah etti
bana da hamilelere ve emzirenlere özel karışımdan yapmıştı normal uyuz kremi yapmadı
onu sürmüştüm
evi bütün her şeyini yıkamıştım neredeyse beyazları 90 renkleri 50°’de
sonra balkona koymuştuk ağzı kapalı şekilde neler çektim o lohusa halimle bir de bebek sarılık hastaneye git gel mahvolmuştu psikolojiim
Allah’tan bebeği geçmemişti O zaman bunları yaptık uyuz geçti
O üç aylık olduğunda uyuz olduğumda da aynı şeyleri yaptım geçti
şimdi yedi aylık sanırım ona da geçti yarın cildiye gideceğim ilk zamanlar şok olmuştum çok ağlıyordum ama artık alıştım sanırım çok korkunç tepki vermiyorum 1 aydır ufak ufak kaşınyordum dün çok fena oldum eşime verdiği uyuz kremi duruyordu ondan sürdüm düşün bebeği düşünmeden sonra yıkandım içim rahat etmedi hamilelere emziren anneler e yaptığından dibi vardı belirli yerlere onu sürdüm uyuyabildim
31 yaşındayım hayatımda böyle bir hastalık duymamıştım Allah beterinden korusun ama kim getirdiyse bilemiyorum yani ağzımı açmayacağım