ikizlimom Nasıl oldu anlamıyorum yani postları okuyorum cevap vermek istiyorum olmuyor çıkış yapıyorum bu seferde o postu kaçırıyorum bendemi hata yoksa uygulamada mı
[silindi] ikizlimom Teknik bir hata var. Yazılım ekibine iletildi. Klavye altında çıkan reklamı bize iletmeniz gerekiyor 🌸