annebirkadin Ben yeni farkettim hep ters kucak pozisyonunda emziriyormuşum. Bir de arada futbol topu tutuşu yapıyorum. Sizler hangi pozisyonda emziriyorsunz ☺️
haticerva06 annebirkadin ya ben adını bilmiyorumda tam yan yatırıp normal kucakta emziriyorum diğer pozisyonları hiç beceremiyorum 🤧
beynun_25 annebirkadin kucağamsa bana dönük şekilde ama bazen zorlaniom uyaniksa beyefendi çok değişik alio memeyi ayağını sarkıtiyor bir yana benm onu kavramami sevmio daha yeni 2 aylık olacak şimdiden böyle uyurken daha rahat emziriom
klnkaysnr Prematüre olduğu ve yoğun bakımda kaldığı için ilk ay futbol topu şeklinde emzirdim. Biraz büyüyünce düz tutuşa geçtim.
aybkm annebirkadin dışarda normal emziriyorum kucağımda fakat evde 4.5 aylıktan beri yatarak emziriyorum. Dikkati fazla dağılıyor öteki türlü etrafa bakmak istiyor