sugarmomy Kızlar elimde fazla mama var yaklaşık 15 tane. (Raporlu alerji maması) üzerinde 0-6 ay yazıyor bebeğim bugün 6. Ayına giriyor. Bu mamayı Vermem sıkıntımı ? Hemen 6-12 mi kullanmalıyım bilenler söyleyebilirmi 🤔🤔
Girlsmoms sugarmomy evet canım çünkü ayına göre alması gerekenlerin dozları değişiyor hemen değişmelisin
caganinannesiii sugarmomy birkaç hafta tolere edilebilir ama daha sonrasında ayına uyguna geçmeniz lazım
Prensesin_Annesi_ sugarmomy Doktorum 0-6 ay mamayı 6. Ayın sonuna kadar kullanabilirsin ama 7. Aya girdiğinde 6 ay üstüne gecmen lazım demişti canım
Eylul301023 sugarmomy 15 kutu mama ne kadar zamanda biter ki 1-2 haftaysa bir sıkıntı yok ama 1 ay 2 ayda olmaz tabii
Ygmr124 sugarmomy hayır 6. Ay bittikten sonra 6. Ay maması kullanılır sizinki daha 6. Ayın girecek 1 ay daha 0.6 kullanması lazım 7. Aya başladığımda 6 aylık mama kullanılır