Kızlar size bir şey sormak istiyorum bildiğiniz göz doktoru var mı İzmir’de çocuğa bakan karşıyaka’da özel bir doktor var onu bı arıcam acaba diyorum ki tepecik araştırma hastanesi ya oraya mı gitsem oraya hiç gittiniz mi memnun musunuz kızımın sanırım biraz kayması var gözünde bu bayram birkaç kişide söyledi bana bende de var benim burnum kemiği büyük olduğu için sol gözüm birtık kayıyor Acaba kızımda da burundan mı yoksa gerçekten gözü kayıyor mu Benım baba tarafında var benim öyle bir sorayım dedim dedım belki İzmir’de gıdıp memnun kaldığınız vardır