nur3501 Allah yardımcınız olsun aynı şeyleri yaşadım. Öncelikle yaranız için garmastan pomat kremi alın ve kullanın. 45 gün geçmeyen yaralarımı bu krem geçirdi. Mastit için de ben hastanede hastane tipi makine ile sağım yaptım. Bir de duşta sıcak suyun altında nazikçe masaj yaparak sağdım. Bu şekilde rahatladım. Yaraların çok acıyor biliyorum ama memeyi boşaltmanın en etkili yolu emzirmek. Dişini sık, ağlayarakta olsa bebeğini emzir. Geçeceğine, keyifle emzireceğine inan. Ben hiç geçmeyecek diye günlerce ağladığımı biliyorum ama geçiyor.