simskk Dün doğum yaptım bebeğim odaya geldiği an muayene ettiler makatının kapalı olduğunu söylediler başka hastaneye sevk edildi,bugün ameliyat olacak hayırlısıyla.Bu durumu yaşayan oldu mu hiç bilgi verebilecek olan varmı?
simskk bebegiminbesigicamdan torba takıldı büyük tuvaletini torbaya yapıyor doğduktan bir gün sonra ameliyat oldu küçüğüm.Şükür şuanda iyi durumu ilerleyen zamanlarda iki ameliyat daha geçirmesi lazım.Buna da şükür
Aslalk3 simskk Benim de oğlumda aynı sıkıntı oldu ilk ameliyatı olduk çok şükür ikincisine az kaldı. Siz hangi doktora gidiyorsunuz ?
busra1819 Kuzenimin çocuğu makat kapalı doğmuştu ameliyat oldu şu an sağlıklı hiçbir sıkıntısı yok korkmayın geçiyor
Tusa_ seymanurryilmazz 9. Güne kadar nasıl farketmediniz tuvaletini yapmamış olmuyor mu birde ağlamadı mı hiç anlayamadım
seymanurryilmazz simskk bizimde 2 ameliyat atlattık şuan kızım 1.5 yaşında çok şükür toparladık sadece kabız ve ishal olmaması için uğraşıyoruz
seymanurryilmazz Tusa_ kızım ilk küvöze alındı yanıma verilmedi. Sonra yoğun bakımda kaldı bu esnada hemşireler ve doktor hiç farketmemiş. Biz taburcu olup eve geldiğimizde farkettik çok ağlıyordu gaz sancısı sandık altını açtığımızda kapalı olduğunu gördük. Vajinasına yakın bir yerden yapmaya çalışıyordu iğne ucu kadar bir dışkı çıkmaya çalışıyordu direkt 9 eylüle götürdük ve ameliyata alındı. Maalesef hastanede bu durum ortaya çıkmadı
seymanurryilmazz Tusa_ ettik şuanda sürecimiz devam ediyor ama tabi bu o yaşanan şeyleri düzeltmiyor maalesef Allah çocuklarımızı korusun
Tusa_ seymanurryilmazz amin canım hangi hastane o küçücük çocuk bile farkeder der bu bebek niye kaka yapmıyo diye nasıl hemşire ve doktor olmuş oradakiler