pamukd biz ingilteredeyiz,dogumdan sonda ufurum duydular kalbinde,pulmoner stenozdu bizim,bi bucuk ay sonra randevu verdiler dahada daralmisti,meme reddi basladi mamayida cok az iciyodu 40-50ml,operasyon 10-15dk suruyo dediler,ama uyutup uyanana kadar iki saati buluyomus,iki saatte cikti.hastaneye uc aralik sabah gittik,bi gece kaldik yarinki aksam taburcu olduk.yaralari cok kucuktu igne izi kadar,yikamayin kuru tutun enfeksiyona karsi dediler,sukur sorunsuz atlattik hepsini.
Ama beslenmezi hala az 70-90 kontrolde iyi dedi durumunu,her ay kardioloji randevumuz oluyor.
Insallah saglicakla sizde atlatirsiniz 🙏🏼🌸