hbbplt adet olmayınca ilaca başlamadım. Bir de o ara bayramdı hemen gidemedim. 1hafta ilaç içmedim. Nöbetçi eczaneden test aldım sürekli negatifti. Bayram bitimine hemen doktora gittim. Adet olmadığım için ilaca başlamadım dedim o da iyi yapmışsınız demişti. Sonra muayene oldum “rahim yumurtalık temiz, adetin sökmemiş ilaçların bazen öyle yan etkisi oluyor. Adet söktürücü yazıyorum, adet olunca yeniden doğum kontrol kapına başlayabilirsin istersen ama bana sorarsan sana tavsiye etmem sende yan etki yapmış çünkü” Demişti. O yüzden en yakın zamanda doktora gidin ilaç da almayın adet değilseniz.