Hurma_01 Gereksiz görüldüğünden değil, görünmediğinden. Kendi açtığınız posta yorum yapmanız da sadece yorum sayısını yükseltip anasayfaya taşıma amacıyla. Burası öyle bir uygulama değil, fikir danışma demişsiniz ama öyle bir uygulama. Olmasa ne cinsellik ne de gün odası diye bir bölüm olmaz. Onun dışında postlarınıza baktım. Arama butonuna yazdığınızda bulabileceğiniz şeyleri sormuşsunuz. En basiti ek gıda postu her gün açılıyor. Önceden uzun uzun cevaplardım, şimdi hergün hergün aynı şeyi yazamam ki diyip cevaplamıyorum. Var çünkü aynı post.