Kızım 16 aylık artık her şeyden yediği için mama içmek istemiyor yapınca yarısı kalıyor genelde. İnek sütü veya her hangi bir süt neler veriyorsunuz. Doktorumun biri inek sütü ver dedi biri verme dedi, kendi araştırmalarıma göre vermemeliyim . Sizin düşünceleriniz nelerdir?