kubranursofuoglu Kızlarr mastit oldum fixed 400 mg bi antibiyotik verdi doktor kullanan var mı ve ekstra geçmesi için önerilerilerinize ihtiyacım var
Dream64 kubranursofuoglu acil eltoronik pompa al ve tel göğüsü 20 dk olacak şekilde sağ sürekli sağ sol sağ tek yolu göğüsü sürekli boşaltmak süt akışını aktifleştirmek süt kanalda kaldıkça eyvahlar olsun
buseviim kubranursofuoglu ben lahana falan denedim ama hiç etki etmemişti tek etki eden şey sıcak kompres yapıp pompayla iyice boşaltmak yoksa geçmiyor. Geçmiş olsun bu arada 🙏🏼
Yelizisz Dream64 merhaba bende 10 gündür devam ediyor taşlaşmış ilk günden beri ve geçmiyor doktor iğne ile çıkaracaz diyor geçmezse çok korkuyorum ve canım acıyor öneriniz var mı acaba ?
kckprens kubranursofuoglu bende mastit oldum şuan Antibiyotik kullanıyorum bende. Bana doktor kesinlikle sağma yoksa süt üretimi devam eder dedi. Bırak kendi kendine aksın bir süre ağrı acı olacak sonra duracak dedi. Şuan 1 hafta oldu daha iyi durumdayım çok şükür göğüs akıyor kendi kendine ilk günler gözle görülür şişlikler vardı günden güne iniyor çok geçmiş olsun
kckprens kubranursofuoglu bu arada siz hala emzirme dönemindeyseniz sağım yapmama olayı geçerli değil ben emzirmeyi sonlandırınca mastit oldum o bakımdan dikkat etmeden yazmışım yanliş yönlendirmek istemem. Emzirme sürecinde mastit olunca elektrikli pompalarla bol bol sağım yapmak ve emzirmek gerekiyor.
Dream64 kubranursofuoglu valla acil yapın sıcak su tutun masaj yapın sonra hemen göğüs iyice boşalana kadar yapın böyle bile bir iki güne geçiyor ben de öyle oldum manuel pompa işe yaramadı eltronik ile çektim
haticeerman kubranursofuoglu bende geçirmiştim göğsümün ateşleri 40a kadar çıkmıştı. Gece göğsümün üstüne bezle buz koyup yatmıştım. Sabah doktora gidip ilaç aldım ve bebegimi surekli emzirdim. Bir göğsümde bebeği emziriyorsam diğer göğsümü elimle sagiyordum geçmiş olsun kubranursofuoglu
evriim Sıcak su torbasını göğüsünde bir on beş dakika tut gevşesin sonra sağma makinesiyle sağ sağarken göğüsüne mesaj yaparak boşalt bende iki ay önce oldum iki günde rahatladım geçti gitti
Feslegenkokusu Geçen gün bende oldum ateşler içinde yandım. Ters emzirmeyi dene. Bir de ben sürekli o memeden emzirdim acısa bile. İlk olduğumda lahanayı azıcık kaynayan suya sokup çıkardım buzluğa koydum sonra soğuk soğuk mememe sardım. O da iyi geliyor. Bir de duşta ılık suyun altında acısa bile tarakla tara memenin tıkalı yerlerini. Acıyor biliyorum ama dişini sıkarak bunları yap geçecek
bilgehnm Ben de mastit olmak üzereyken ucundan döndüm. Bende işe yarayan şey sağmak ve soğuk uygulamak oldu. Elektrikli pompayla sagarken bir yandan da beze sarılı buz tuttum göğsüme. Birer ikişer saat arayla toplam iki ya da üç kere soğuk sağım yaptım. Hızlıca açıldı. Bir günde söktüm biriken sütü. Çok geçmiş olsun.
momeymen Ya önemli olan önce sıcak ( bu kanalları genişletiyo) sonra peşinden soğuk uygulamak bu da inflamasyonu engelliyo. Ben mastit olduğumda ters emzirme yapmıştım o açmıştı beni bir de sık sağdım, habire emzirdim.
Erolunannesi kubranursofuoglu soğuk suya tut bol bol, bir de bebeği ters emzir mesela sağ memense bebeği soldan tutarak emzir geçmiş olsun 3-4 defa oldum bende çok zor bişey