Mnbj123 kızlar akşam kızımınm ateşi bir anda 39 oldu kustu birazda .hemen carpol verdim ve sonra acile gittik bogazinda bir şey yok dedi doktor vücudundakileri sorunca alerji olabilir dedi 6.5 aylık değişik hiçbirsey vermedim sadece ateş düşürücü ve zatiden alerji damlası verdi
aleynaa34 Bana da uyuz gibi geldi. Bence tekrar bi doktora götürün. Uyuzsa iyice ilerlemeden çözülsün. Çok kötü bişey cidden. Geçmiş olsun şimdiden ☺️