Berraa13 Merhaba bebeğim 1.5 aylık doğduğundan beri silikon uçla emziriyordum neme ucum var fakat tutmadı bir türlü son 2-3 gündür silikon uçla emziremiyorım tutmuyor ağlıyor sürekli aynı zamanda silikonla ancak memem taş gibi olunca emiyor yumuşayınca bırakıyor silikonla emerken süt gelmiyor ama elimle sıktığımda geliyor yardımcı olun lütfen başına daha önce böyle birley gelen var mı çözümleriniz nelerdir
sevilcn Berraa13 bebeğiniz artık güçlendi tekrar tekrar deneyin tutacaktır. Silikon ucla verin biraz emsin sonra çıkarıp tekrar verin yılmadan yapın. Ben bu şekilde bıraktım.
sevilcn Berraa13 havalar da çok sıcak ondan da reddediyor olabilir ara ara benimki de emmek istemiyor
mogz Berraa13 seni anlıyorum uyku halinde emzir silikon uçtan kurtul asla verme diren ağlayacak acıkacak biberon verme memeni evinde sonunda alacak 2,5 3 ay silikon ile işkence çektim normal emerse sütün çoğalacak, bir şekilde uyut uykuda emzir
sevilcn Berraa13 emzirmeye çalışıyorum emmiyorsa yarım saat bir saat sonra tekrar deniyorum yatarak emzirmeyi deniyorum