Hope77 açıkçası kızım 6 aylıktı odasındaki yatakta uyutmaya başladık, onun odasında tek kişilik baza vardı ben de orada uyuyordum, sonra uyku gerilemesi oldu birlikte onun odasında yer yatağına geçtik falan ama hep onun odasındaydık. 21-22 aylıktı konuşa konuşa ben kızımın odasından ayrıldım. Sonrasında da büyük bir problem yaşamadık. Her ne kadar büyümüş gibi olsa da telsiz çok rahatlık veriyor, temin ettiniz mi bilmiyorum. Kızım şimdi 4 yaşına girmek üzere hala o dönem aldığım telsizi kullanıyorum, çünkü eşim gece çok ses çıkarıyor öksürüyor vs kızımın oda kapısını kapatıyorum, telsiz güven veriyor. Gündüz uykuları devam ediyorsa mutlaka odasında uyutun, hatta geceden önce gündüz uykularına odasında başlamanız çok iyi olurdu. Gün içinde sık sık odasında zaman geçirmeye, orada oyun oynamaya alıştırmaya çalışın