Nslhn_01 Kızlar kızım yataktan düştü 6 ay 16 günlük dpktora götürdüm film çektirdik bişey çıkmadı bişey yoktur dmi çok korktum
amansallagitsin Nslhn_01 gozlemleyin. Kusma goz kayma uykuya meyil. Harktlerde farklilik istahinda degsklk vs vs farkli bi durum sezerseniz doktora gidin. Ilk iki saat önemli ve sonraki 24 saat onemli.
durukusmom Nslhn_01 hiçbir şey olmaz korkmayın maalesef benim kızım 2 defa düştü ama hiçbir sorun olmadı şişlik morarma hal ve hareketlerde tuhaflık yok ise bir sorun olmuyor genelde
Nslhn_01 Zaten düştükten sonra 1,5 saat gözlemledik bişey olmadı çok şükür öyle doktora gittik biraz huzursuzdu sadece o kadar kusmadı film çekildi temiz çıktı herhangi bi yerinde morarma da yok
anayimbenn_ Nslhn_01 gece oldu ve acile gittiniz anladığım kadarıyla doğru mu. Eğer öyleyse kendi doktoruna da muhakkak bir götürün isterseniz. Acilde ki doktorlar bazen yetkin olamayabiliyor
Nslhn_01 anayimbenn_ hayır öğlen oldu 1 gibi işte 3 buçuk gibi götürdük karnına film bıngıldak başına yani çektiler doktorunu aradım zaten acilden giriş yapmanız lazım dedi onlar konuya hakimdi acildeki doktorun dediklerini söylediler zaten