Hepinize selamlar kızlar, 74 günlük bir oğlum var. ⅔ saatte bir 150cc mama içiyor (sütüm tamamen çekildi doktor desteği de alsam nafile durduk yere sütüm gelmiyor o yüzden mama içiyor) tartısı normal 5.5 kiloydu en son gittiğimizde. Sizce fazla mı normal mi hazımsızlık yapmıyor gazını çıkarıp kakasını günde ⅔ kere yapıyor kusması da yok ama doktor çok yediğini söyledi düşündürdü beni 🤔