Ecem__ Benim kızım 2 yaşında, geçenler post açmıştım. 2 yaş sendromuyla ilgili. Sizinki yine evde vakit geçirebiliyormuş, bebek arabasında duruyormuş şükretmelisiniz. 😂 Benim kızım evdede dışarıda da oyalanamıyor. Alışveriş merkezinde deli gibi koşuyor. 😂 Hiperaktivite olduğunu düşünmüyorum. 2 yaş kendi bağımsızlıklarını ilan ettikleri bir dönem. Artık ulaşılması zor noktaya da ulaşabiliyorlar.