ilkyazt benimde bebegim böyle ama bazen saat bası uyandıgı geceler oluyor 3 4 gün böyle oluyor sonra toparlıyor. Biz 3,5 aylıkken uyku gerilemesi yasamıstık. 4. Ayda olan bazen bir kac hafta erken yada gec yasanıyor. 2 3 haftada gecti. Belki sizinde öyledir. bir de farklı evde kalıp eve gelince de yapıyor. Aşılardan sonrada oluyor. Bunlardan biri yada hiç biri olabilir. Sebepsizde uyanıyor olabilir. Uykuya geciste nasıl destek vererek uyutuyorsunuz bu da önemli her uyku döngüsünde aynı desteği aradıgı icin uyanıyormus