Mrba kizlar bebeğim 2 ay 7 günlük oldu iki gün önce aşıya goturdum ordaki hemşire kirmizi şeyler oster takip ediyomu bak dedi gosteriyorum ama bakmiyo takip desen zaten yok ben zar zor odak noktasina girince beni takip ediyo ve guluyor surekli ışığa bakıyor ve guluyo bizi nadiren farkediyo guluyo ama etrafindaki siyah şeylere bakiyo birde goz doktoruna randevu aldim ama sizce endiselenmelimiyim bilemiyorum