alyosuum kızım kova burcu. hiç bilmediğim bir burç. çocuğu kova burcu olan anneler var mı nasıl oluyorlar acaba
buseviim alyosuum benimkide kova burcu yakında 5 aylık olacak ama tam olarak burcunun özelliklerini taşıyor. Eşim de kova zaten. Kendi konforuna çok düşkün. Konfor alanına yani evine çok düşkün her yerde rahat edemez her insanda sakin durmaz insan seçer düzeni şaşsın kıyameti koparır. Zor bir burç valla 😌 ben teraziyim her oratama ayak uydurur bı şekilde anın tadını çıkartırım ama eşim ve kızım asla 😂
OnderArasinAnnesi alyosuum bende kova burcuyum özgürlüğe düşkün ve biraz bazı konularda bildiğimizden şaşmayız kimine göre sabit fikirliyiz. Genelde mantıklı hareket eder iç dünyamızda Cook kırılganiz.
ey25eb25en alyosuum Kova Burcu kardeşten öte arkadaşım doğruma doğurma koca yapıcam onu dedi ve 12 den sonrasıyla kova oldu başardı 😂 bilgim yok ama knkamın huylarına benziyor sağolsun 🤪🥰 keyfine hasır bir hanım efendi isterse sevdirir istemezse sevdirmez 5.5 aylık sayılır 😂
Liya01 alyosuum benim hiç çevremde kova burcu yok kızım 17 aylık kova. Kesinlikle yalnız bişeyler yapmayı çok seviyor kendi kendine oynamayı kendi kendine yemek yemeyi vs gibi. Yani kendi içinde bi düzeni bi dünyası var. Sıkıştırılmayı öpülmeyi hiç sevmez. Bazı noktaları var çok inatçı mesela kesinlikle yemeği kendi yicek. Sosyal bir burç etrafında ki herkesi sıcakkanlılığı ile kolayca kendine çeker. Dışarıyı sosyal olmayı çok sever.
Deletedmom_115 buseviim eşimi ve kızımı anlatmışsınız 😂😂 benimkilerde kova, başka evden başka kişilerden çok rahatsız oluyorlar özellikle kızım dışarıda başkasının evinde çığlıklar atar ama eve gelince hopp bıçak gibi kesilir gülücükler saçar. Çok zor gerçekten 4 ay 14 günlük bütün enerjim bitti
iremdemirr18 @alyosuum ben ve kızım kova burcuyuz kızım daha 5 aylık kova burçlarının en yoğun özelliği özgürlüğe düşkün olmaları kızımı azıcık sev daraltıya gelemediğinden mızmızlanıyor😂
buseviim Deletedmom_115 ahh ahh birbirimizi bı biz anlarız 😂 benimkide 3 gün sonra tam 5 aylık ikisi bir olup hayat enerjimi sömürdüler. Evde tıkılı kaldık 😂
alyosuum benimki balık olacaktı çokta istiyordum ben yengeçim çünkü suyum bitince 5 günle kaçırdık 🥲🥲
alyosuum aşırı inatçı ve 4 buçuk aylık olmasına rağmen yemin ederim prensipleri ve kendi kararları var 💆🏼♀️
esmaaykur benim oğlum 19 şubat doğumlu kovamı balıkmu tam arada ama kova burcu ozelliklerini daha çok tasıyor biraz zor küçük beydendi
canpare1 Bebekliklerini bilmem ama kova burcu kadar alıngan yönetmeyi seven bir burç yok sen ona mesela iyiliği için birşey söyle o onu sanki kötü birşey söylüyormuşsun gibi algılayıp tam ağlama moduna geçip küsebiliyolar durduk yere size kurulup küsebilirlwr zaten o burcun özelliği küsmeye meyilliği ile bilinen burçtur yönetmeyi sever yönetilmeyi sevmez birde herşeyi bildiklerini zannederler ama aslında hiç birleri bilmezler enerjileri yüksektir sosyaldirler yardımseverdirler kendilerinden ödün vermeye meraklıdırlar araştırmayı severler aşırı hemde didiklemekten hoşlanırlar
hasretsisman2201 Bebeğim kova burcu ve şu an neredeyse 5,5 aylık gözlemlediğim kadarıyla zorla bir şey yaptıramıyorum hep bi ıh ıh 😂 inatçı ve sinirli gibi Ve evinden başka bir yerde 15-20 dakika hariç çok fazla uyumuyor 😕
D_deniz alyosuum en yakın arkadaşım ve ablam kova. Kızım da kova oldu malesef 😀 maddi konularda çok savurgan ve bağlanmayı sevmez benim ablam oğluna bile bağlanamıyor düşün yani ama çok da iyi kalpli yardımseverler hep farklı fikirleri vardır toplumdan bağımsız