Ablaya kadar okeyken, kayınvalideniz sadece bir kişi ise 4ten 5 olmuş oluyorsunuz. Bunu hiç kötü niyetle yazmıyorum, sadece sayı olarak çok bir şey değişmeyecek kendinize düşünce olarak yük yaratmayın lütfen. 🌸
Ancak sizi rahatsız eden kendi ailenizle başbaşa olamamış olmaksa -çünkü yalnız olmak istemek de çok normal ve bir yerde ihtiyaç- bunu eşinize söyleyip onu da daha sonra çağırayım diyebilirsiniz.