merhaba kızlar oğlumu memeden kestim bu konuda çok şükür başarılı oldum sütüm kesilsin diye sağlık ocağından Bi ilaçta yazdırdım 2 gün kullanımı vardı onuda kullandım bu gün 4. günüm ama göğüslerim hala dolu sizce sütümü sağsam süt gelirmi tekrar göğüslerim çok ağrıyor sağımı mkinayla değil Bi iki kez elimle yaptım rahatlayım biraz diye elimle de çok sağladım göğsümün ucuna uyarı verdim kendiliğinden aktığı kadar sapmış oldum yani şimdide süt kesildiyse bu göğsümde ki sütü sağsam devamı gelirmi diye korkuyorum aynı acıyı tekrar yaşarmıyım sizce