Arkadaşlar merhaba oğlum 14 günlük ve bu hafta ki kontrolünde mamayı tamamen kesmemi 4 gün boyunca emzirmememi söylediler dünden bu güne dedikleri gibi sadece emzirdim sadece akşam az ölçekde mama verdim o da sütüm hiç gelmedi 24 saat içinde 4 ıslak bez aldım bezlerde çok dolu dolu değildi sizce doyuyo mu bebeğim