5 ay 11 günluk oğlum yaklaşık 1 aydir cok huzursuzdu 2 hafta önce acile gittik artik yoğun gaz dediler kakasini yapabiliyordu o zamanlar sonra yine devam etti haftada 1 acile gider olduk lavman yapip gönderiyolar dün yine acildeydik 2 gündür kaka yapamamisti onunla rahatladı ama bugün karni taş gibi yine nurse harveys damla aldik kaç damla kullanmak gerekir toplam 20 mi 40 mi kafam karişti açikcasi bigaia kullaniyorduk önceden rahatlatmişti ama 3.aydan sonra biraktim çünkü sorun yoktu 4.ayda birden gaz nerden cikti anlamiş degilim bebekliğinde bu kadar aglamadi zorlanmadik artik psikolojim bozuldu.