Kızlar 2 buçuk aylık oğlum var bir yanağı bariz bi şekilde tombul zayıf olan yanağın üst dudağı da gülerken yukarı çekiyor nöroloji ye götürdüm ultrason istedi daha cekinemedik. Birde genetiğe gönderdi bizi tahlil yapılacakmıs kromozomsal bişey mi var diye. Biz gibi olan sonradan düzelen var mı😞