Merhabalar. 3gün önce(vajinal-normal) doğum yaptım. Normalde sütü çok biriyim ama ilk gün gelmesinde biraz zorlandık 2. Gün toparlanmaya başladı ve 3. Gün artık sütten taş gibi oluyo göğüslerim. Şu ki genç kızlığımdan beridirde göğsünde kistler olan biriyim şimdi emzirme ile birlikte göğsümde inanılmaz sertlikler ve ağrışar oluyo ve elime gelen de bi çok beze var aranızda bu durumu yaşayan var mı? Mevcuttaki kistler mi acaba ağrı yapan ve bu kadar şişen ☹️ stres yapıyorum en kısa zamanda doktorada gidicem tabi ki